algemene voorwaarden Informatie. Administratie:
Claire de Lorme
Ma | woe | vrij
Btw nr. 855915407
KvK: 64947114
E. admin@irenes.nl
NL70ABNA 0473718782
Centrale keuken:
(Woerden-Harmelen
-Utrecht)
Techniekweg 13b,
3481 MK ,Harmelen
T. 0348-508795
E. bestel@irenes.nl
Sales:
Kim de Lorme
T. 06-50 270 965
E. info@irenes.nl



Vacature keuken | kok | event ondersteuner #ikhebhetantwoord Is "de persoon" in onze keuken van veel woorden. Naast de kook activiteiten zal x binnen Irene's Catering zich ook bezig gaan houden met organisatie van "de bedrijfsactiviteiten".

zoals velen uit het horecavak weten, is wat wij doen toch een hele andere tak van sport. Irene's Catering is een seizoens onderneming die veel diversiteit kent.
quote: zou moeten zijn, mij maak je niet gek
Anouk de Lorme Bedrijfsleider Ooit kwam ik een dagje helpen... nu 12 jaar later..... Jaren werken in de horeca is nog niet mede verantwoordelijk zijn voor een catering bedrijf. Ik denk dat we inmiddels een mooi bedrijf hebben neergezet met een brede productlijn.

De grootste voldoening komt uit de samenwerking met onze klanten/partner die gebruik maken van onze verse producten. Geen dag is hetzelfde… Wel heb ik geleerd “wat velen zeggen, maar zeker niet doen”, wij wel doen.

Quote Kim/broer: Zonder mijn zus waren we niet wie we zijn!
Kim de Lorme Supervisor Horeca leer je niet, maar is een levensstyle. Alle extremen komen in ons vak naar voren, waarbij tevredenheid van de klant altijd voorop staat. In 13 jaar tijd heeft ons team gebouwd aan wie we nu vandaag de dag zijn. Wellicht niet bekend bij een breed publiek, maar juist bij de particulieren en bedrijven die partnership hoog in het vaandel hebben staan. Dagelijks gedreven door....
Liefde voor het vak, passie, ambachtelijkheid, oplossingsgericht
en altijd zoekende naar innovatie.
Claire de Lorme #finance Irene's een quote?
sorry ik ben met feiten bezig.......
Finance, het is even wat anders als je jaren lang gewerkt hebt in de confectie branche met een groot deel als filiaalleider bij een tweetal grote kledingmerken. Maar goed, door dagelijkse verhalen (thuis) en aanvullingen die ik al steeds vaker deed in ons bedrijf is de stap steeds kleiner geworden om de totale finance te gaan doen.

Nu drie jaar later, in een groeiende organisatie met veel diversiteit, kijk ik terug op drie mooie opbouwende jaren van onze organisatie.
Ed(ward) Tuijnman Medewerker algemeen #georganiseerdstructuurrust Ed is sinds een 2 jaar werkzaam bij ons. Samen met FermWerk
zoeken we naar de jusite plek in onze organisatie in combinatie
met de juiste ondersteuning van de FermWerk job coach.

Anouk heeft er een goede en fijne ondersteuner bij gekregen voor het bereiden van de lunches | mise a place
Mandy Gerssen Keuken ondersteuner Mandy was ooit stagiaire bij ons en nu onze
grote ondersteuning in de centrale keuken.

bij Irene's Catering heb ik mijn opleidingstraject doorlopen
van stagiaire tot het behalen van mijn diploma. Nu behoort
ze al heel lang tot ons vaste team...

Quote: Kors, Michael Kors...
Rianka Smienk centrale keuken quote:
Geen probleem!
Mede verantwoordelijk voor onze "sandwich delivery" het dagelijks
gereed maken van de lunches, vergader lunches en de To Go producten.
Een variërende job, waarbij er nooit een dag voorbij gaat zonder verrassingen.

Daarnaast altijd actief in ons bedrijfsrestaurant te De Meern.
Good Food: meer dan eten alleen

Irene’s Catering. Ooit begonnen met een broodjesservice vanuit de schuur achter in de tuin. Inmiddels uitgegroeid tot een allroud cateraar en eventorganisator. Van ontbijt en sandwich delivery tot het volledig insourcen van bedrijfskantines, diners en events. Good Food is niet alleen de kwaliteit van het product. Voor Irene’s Catering gaat het om meer dan alleen eten. Good Food gaat ook over de band met de afnemers, eerlijk zijn en een eerlijke prijs voor de producten. Daarnaast gaat Good Food ook over het personeel en de het soort bedrijf dat je bent.


Ontzorgen

Van een sandwich tot een meerdaags (bedrijfs)event, het mag je bij Irene’s aan niets ontbreken. Niets is vervelender dan dat producten of diensten niet aan de verwachting voldoen. Niet qua gemaakte afspraken, maar ook niet qua smaak en prijs. We blijven continu de afstemming zoeken met de gebruikers. Of het nu om een sandwich gaat of over de gehele bedrijfscatering, ontzorgen staat centraal. Irene’s doet het werk en de afnemer geniet. Bij Irene’s maken we het verschil door met de afnemer mee te denken. Blijven vernieuwen en blijven meedenken. Samen kijken naar wat er nodig is en daarbij niet putten uit bijvoorbeeld een bestaand assortiment, maar kijken naar wat de afnemer wil en wat bij de afnemer past. Vanuit deze gedachte is het bedrijf ook gegroeid. Toen we met onze sandwiches bij bedrijven en particulieren binnenkwamen, kregen we steeds vaker de vraag om mee te denken over (bedrijfs)feestjes. Daarbij hoort ook het geven van goed, betrouwbaar advies. En dat hoeft niet altijd te zijn wat de gebruiker wil horen. Maar door het meedenken en het goede advies, ontstaan de mooiste dingen. Voor ons is eerlijk eten is ook eerlijk advies.


Sociale onderneming

Naast eerlijk advies en meedenken met afnemers, hebben we als bedrijf ook oog voor onze medewerkers. Een groot deel van onze collega’s heeft een zogenaamde afstand tot de arbeidsmarkt. De labeltjes die zij hebben, zien wij niet. Voor ons zijn het gemotiveerde mensen die graag willen en daar soms ondersteuning bij nodig hebben. Irene’s verschilt daarbij met een reguliere, commerciële cateraars. We vinden dat iedereen moet mee kunnen doen in het arbeidsproces. En dan moet je soms het proces aanpassen, zodat mensen ook echt mee kunnen doen. Binnen ons bedrijf houden we dus rekening met de belemmeringen. Deze verschillen van sociaal maatschappelijke belemmeringen tot cognitieve of fysieke belemmeringen, maar bijvoorbeeld ook (tijdelijke) werkloosheid door onder andere vroegtijdig schoolverlaten, ontslag, burnt-out of een andere taal en cultuur.

Deze diversiteit en de ontwikkeling die mensen binnen ons bedrijf kunnen maken, daar doen we het voor. Een omgeving waar je vanuit de praktijk kunt leren, maar waar we werken. Werken aan het bedrijf en aan jezelf. We maken afspraken om het beste uit elkaar te halen. We werken aan motivatie en (re)activatie. Elkaar begrijpen en van elkaar leren

De maatschappelijke impact is dat medewerkers weer zelfstandig in het levensonderhoud kunnen voorzien, geen aanspraak hoeven maken op sociale voorzieningen, maar boven al zich weer gewaardeerd voelen om wie ze zijn en wat ze doen. Ze doen mee aan de maatschappij.

Een groot deel van onze inkomsten investeren we in medewerkers. We accepteren dat bijvoorbeeld de productiviteit soms lager is. En we maken tijd vrij voor coaching en bieden de nodige ruimte en ontwikkeling. Die tijd maken we ook vrij voor de vele gesprekken en handeling met bijvoorbeeld de praktijkscholen, het UWV en andere uitkeringsinstanties en de begeleiders en coaches.



Naast investeren in de medewerker, investeren we ook in de maatschappij. Vaak zijn wij te vinden bij maatschappelijke events waar wij de catering verzorgen. Soms tegen kostprijs, vaak een investering vanuit de winst. Zo ondersteunen we diverse projecten van maatschappelijke organisaties en serviceclubs.

We zijn trots op het feit dat we door Social Enterprise NL worden aangemerkt als Sociaal Ondernemer. Voor ons is eerlijk eten ook mensen weer eerlijke kansen bieden.

[]